Minu Goa päevaraamat

“Minu Goa päevaraamat” on järg raamatule “14 päeva Goas” ja räägib elust Indias, Goas. Raamat kutsub kogema ja tajuma India kuulsaima kuurorti Goa igapäevaelu, ranna- ja turumelu ja annab ideid, kuidas siin Goas talvituda on.

Minu Goa päevaraamat on Sulle, kui Sulle meeldib kuulata/ lugeda infot erinevate kultuuride ja erinevate maade kohta, Sulle, kui oled unistanud sellest, et pageks vihmase sügise, külma talve ja tatise varakevade eest sooja päikese alla. See on Sulle, kui Sa soovid teada, millega arvestada, kui tuled Indiasse, milline on igapäevaelu eelkõige Goas ja mida mina siin enam kui 11 aasta jooksul olen kogenud ja näinud. Mul on olnud õnn paljude erinevat inimestega suhelda, India peres elada, õppida nii kohalikku kultuuri kui kokakunsti. Olles suhelnud üle maailma pea kõigi rahvuste esindajatega ja palju reisinud, meeldib mulle jälgida ja võrrelda ja analüüsida ja uurida… Maailm on nii põnev koht elamiseks… ja mul on kahtlane tunne, et India on üks põnevamaid kohti selle maakera peal…

India on suur ja uskumatult kirju maa ja üheseid järeldusi siin teha ei saa. Goagi on iga inimese jaoks erinev – erinevad on kogemused ja arvamused… “Minu Goa päevaraamatust” saad lugeda/ kuulata minu mõtteid Goa igapäevaelu kohta enne koroonat… blogist lugeda aga sellest, kuidas koroona meie elu siin muutis…

Raamat on lihtne ja mõnus lugemine kõigile, kes on mõelnud kunagi Indiasse reisida ja ka neile, kes on seal juba käinud ja neile, kellele meeldib tugitoolireisimine.

? Kas Goa on ikka India?

? Kas India on selline nagu Kaks Kanget seda TV vahendusel Eesti televaatajatele näitasid?

? Millised on Indias talvitumise valud ja võlud?

? Kuidas elab ja mida teeb eesti naine Indias? Ja palju, palju muud…

HELIRAAMAT VALMIS! Saad seda raamatut kuulata nüüd heliraamatuna ja puhata oma silmi! Heliraamatu failid leiad siit: Heliraamat “Minu Goa päevaraamat” Kui Sulle minu raamatust kasu on, siis olen tänulik 13 eurose kande eest minu kontole. Kui leiad, et raamat on väärt enam või vähem, siis kanna annetus vastavalt sisetundele. Kui raamat ei ole seda väärt, et selle eest maksta, siis pole vaja makset teha. Tee nagu tunned, mina olen igal juhul väga tänulik ja tänan juba ette! EE451010002006765007, SEB, Katrin Aedma. Tänan! Tänan! Tänan!

Kui raamat “14 päeva Goas” oli tõeliselt huvitav ja kirju kompott India, eelkõige Goa, elust, floorast, faunast, kultuurist, naljadest, muinaslugudest, toidust, erinevate eestlaste kogemustest ja soovitustest, siis “Minu Goa päevaraamat” kirjeldab koolitaja/ (aja)kirjanik Katrin Aedma igapäevaelu Goas.

Oluline on teada, et tänaseks on 10 aastat tagasi kirjutatud raamat “14 päeva Goas” osaliselt juba retro ja seda on huvitav lugeda neil, kes on saanud Goas värske kogemuse. Põnev on lugeda, kuidas siin varem elati ja võrrelda, mis on aastatega muutunud. Nimelt Goa areneb üllatavalt kiiresti. Näiteks ei pea Sa enam reisikohvrisse WC paberi rulle, tampoone ja šokolaadi pakkima, küll aga võid kodust oma lemmik suveriided kaasa võtta, sest riidevalik on aastatega muutunud pigem india maitsele kui meie maitsele vastavaks… Elu koroona aegu on Goad taas väga palju muutnud… Blogist saad sellest lugeda, kas kunagi ka raamat tuleb… ei tea täna veel öelda 🙂

Samast sarjast on ilmunud “Ühe India linnakese päevaraamat” ja ootavad ilmumist

• “Goa fännide päevaraamat
• “Minu Oslo päevaraamat”
• “Minu Myanmari päevaraamat” jt
Oodata on ka kohandatud ja uuendatud trükki raamatust “14 päeva Goas”, nii eesti, inglise kui vene keeles.

NB! Kõiki Katrin Aedma raamatuid saab nüüd osta ka pdf käsikirjana! Loe lisa siit: Katrin Aedma raamatud elektrooniliselt otse Sinu meilile!

Katrin Aedma on autor, kelle loomingut soovitada neile, kellele meeldib lugeda lihtsat, õpetlikku ja huvitavat. Tema looming on julge, põnevas pakendis ja ebatraditsiooniline. Katrin Aedma on värviline kirjanik – otsekohene, lihtne, diplomaatiline samas vahetu ja siiras. Tema raamatud on “raamist väljas” ja pakuvad lugemislusti neile, kellele meeldivad kirjanduslikud uuendused.
Katrin Aedma sulest on ilmunud Eesti esimene meilietiketi raamat: “Virtuaalse suhtlemise kultuur. Mida ma peaksin teadma meilietiketist?”, ainus omalaadne praktiline reisiraamat: “14 päeva Goas”, tema kirjutatud on suur osa Äripäeva kirjastuse “Teeninduskäsiraamatust” ja “Koolitus- ja arenduskäsiraama-tust”.
Katrin Aedma raamatute sari: “Mina ja Mehed”, on ehe näide uue ajastu ehk 21. sajandi narratiivse psühholoogia õpikust – eluline, lihtne, huvitav, hariv ja praktiline. Ilmunud on juba 3 raamatut. Raamatute sarjas: “Avalik esinemine“ pakub kogenud praktik Katrin Aedma lugejale valiku parimaid praktilisi näpunäiteid erinevatel esinemist puudutavatel teemadel. Ilmunud on 3 raamatut.

Katrin Aedma raamatud on täpselt nii kirjud, huvitavad, mitmekülgsed ja praktilised kui autor ise. Katrin reisib palju, töötab ja elab nii Eestis kui välismaal. Goaga on Katrin Aedma seotud üle 11. aasta…

ISBN: 978-9949-9454-4-3

Ilmumisaasta: 2017

Keel: eestikeelne

Formaat: Pehmekaaneline Lehekülgi: 189 lk Mõõt: 210x146x12 (mm)

Kirjastus: Kvaliteetse Õppe Keskus Sarja nimi: Minu päevaraamatud

Autor: Katrin Aedma

Audiofailidele lisatud fotode autor: Katrin Aedma Fotod ei ole sobitatud tekstiga ja on lihtsalt Goa elu-olu illustreerivad.

Indiast ilmunud raamatud:

“India fännide päevaraamat” https://goablogi.wordpress.com/2018/1…

“Minu Goa päevaraamat” https://goablogi.wordpress.com/2018/1…

“Ühe india linnakese päevaraamat” https://goablogi.wordpress.com/2020/0…

“14 päeva Goas” http://www.kakonsultatsioonid.ee/raam…

Toredat kultuuriretke!

Helifailid: Minu Goa päevaraamat

Goa blogi sisukord

Lisa kommentaar